Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

103. Zimowo świąteczne kartki

Dzieńdoberek,

dziś pokażę Wam mój pomysł na digi stempelkowe karteczki na święta.

 Do wykonania kartek wykorzystałam jeden arkusz digi stempli, 
który dostępny jest w sklepiku na ETSY. 
Jako, że na arkuszu było pięć uroczych zimowych dziewczynek, a ja nie potrafiłam wybrać... Kartek również jest pięć. 


Digi stemple dostępne są TUTAJ







A tak prezentują się moje prace:










Pozdrawiam Was, 


Komentarze

  1. Grafiki użyte na kartkach kojarzą mi się z okresem gdy w kioskach były widokowki z repeodukcjami dzieci. Nostalgiczna wyprawa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowo...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz