Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

67. Słodkie pierwsze urodziny

Witajcie,

digi stemple od I love digi odkrywają we mnie pokłady kreatywności, których do tej pory nie znałam. Tyle różu? I dziecięce prace, których robienie sprawia mi coraz więcej przyjemności... Takich prac nie było u mnie za wiele... Ale te grafiki?! Są tak cudowne, że prace robią się same...

W sklepie na Etsy pojawiają się co rusz nowe grafiki. Czekają na Was już pierwsze grafiki do prac świątecznych. Koniecznie zajrzyjcie.

Tymczasem zapraszam do obejrzenia mojej najnowszej dziecięco urodzinowej inspiracji.





Użyta grafika:


Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna